E-mail Marketing

Dla naszych Klientów prowadzimy kampanie e-mail marketingowe mając na uwadze dywersyfikację kanałów dotarcia do potencjalnego Klienta, jak również niesłabnącą moc tej formy komunikacji z grupą docelową. Odpowiednio segmentujemy i personalizujemy każdą wysyłkę, wiedząc, że tylko „skrojona na miarę” kampania ma szansę powodzenia – zapytania ofertowego, zapisanie do newslettera, etc.


email_marketing_wroclaw

6 korzyści z prowadzenia kampanii e-mail marketingowych

Doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, że profesjonalnie przygotowana kampania e-mail marketingowa to skuteczne narzędzie prowadzenia bezpośredniego marketingu, będąc jednym z podstawowych kanałów budowania długotrwałych relacji z Klientami, informowania o nowych produktach lub usługach, czy też ma za zadanie kreowanie wizerunku organizacji w oczach Klientów.




email_marketing_korzysci

Promocja nowego produktu lub usługi

W chwili wprowadzania nowego produktu lub usługi, wiemy jak ważne jest jego wypromowanie w internecie. Do tego idealnie pasuje e-mail marketing - szybko powiadomisz swoich subskrybentów o nowościach. Taka forma informacji nie wymaga dużego nakładu budżetu lecz jedynie kreatywne podeście do konstrukcji maila do odbiorców.

Informacja o obniżkach i rabatach

Opcja szczególnie istotna w przypadku sektora e-Commerce. Mając na uwadze szybkość dezaktualizacji promocji, wysyłka kampanii e-mail marketingowej powoduje, że natychmiast docieramy ze swoją ofertą do posegmentowanej grupy odbiorców.

Opuszczony koszyk w sklepie internetowym

Badania pokazują, że blisko 70% użytkowników opuszcza koszyk zakupowy przed dokonaniem zakupu. Wysyłka kampanii e-mail do tych użytkowników może przypomnieć im o braku dokonania konwersji. W wysłanym e-mailu możemy również zawrzeć informację o przysługującym rabacie, w przypadku natychmiastowego zakupu.

Budowanie wizerunku marki

Kampanie e-mail marketingowe mogą pełnić również cel informacyjny. Możemy za pomocą wysyłanych e-maili informować o nadchodzących wydarzeniach w życiu organizacji, czy podejmowanych akcjach (np. charytatywnych). Nawet jeśli nie wszyscy użytkownicy otworzą takiego e-maila, to grupa która tego dokona dostanie kolejny impuls do pozytywnego postrzegania Twojej organizacji, jako podmiotu odpowiedzialnego społecznie.

Wyrażanie opinii o produkcie lub usłudze

Posiadając już zbudowaną bazę opinii na temat Twojego produktu lub usługi, możesz w prosty sposób wykorzystać to przy tworzeniu kampanii e-mail marketingowej. W wysłanym mailu przytoczyć możesz ilość użytkowników, którzy już wyrazili swoją opinię na dany temat - tym samym możesz bardziej wpłynąć na kolejnego użytkownika do pozostawienia kolejnej recenzji dla świadczonych przez Ciebie usług. Jest to też dobra forma informowania kolejnych użytkowników o swojej ofercie, w której dany produkt lub usługa zyskała spore zaufanie, powodując możliwą sprzedaż.

Wezwanie do akcji (Call to action)

Kampania e-mail marketingowa może w prosty sposób wzywać sporą grupę odbiorców do podjęcia akcji na której nam zależy. Przykładowe hasła ``kup teraz! uzyskasz 100zł rabatu`` (mając na uwadze, że dany użytkownik, mógł już wcześniej przeglądać dany produkt w internecie) mogą zachęcić zainteresowaną osobę do zakupy produktu, za którym wcześniej już się rozglądał w internecie.



Co robimy w ramach e-mail marketingu


Projektowanie responsywnych szablonów e-mail

Kodujemy szablony e-mail w formacie HTML
i CSS, które wspierają projektowanie dostosowanych do wyświetlania na urządzeniach mobilnych e-maili.


Automatyzacja E-mail Marketingu

Nasi eksperci od automatyzacji kampanii pomogą Ci zwiększyć przychody i zwrot
z inwestycji, dzięki automatyzacji procesów wysyłki, oszczędzając przy tym czas i Twoje pieniądze.



E-mail copywriting

Piszemy treści do kampanii e-mailowych,
w sposób przyjazny i chwytliwy dla użytkownika. Wiemy jak ważna jest treść przykuwająca uwagę odbiorców, dzięki czemu umożliwiamy zwiększenie ROI.


Kompleksowe zarządzanie E-mail Marketingiem

Pracujemy na narzędziach które umożliwiają efektywne zarządzanie kampaniami
e-mailowymi (zarządzanie bazą odbiorców, segmentacja wysyłki, integracja z landing pages na Twoich stronach).



Tworzenie i uruchamianie kampanii

Skupiamy się na zwiększaniu wydajności prowadzonych kampanii, poprzez targetowanie grupy odbiorców i kierowaniu odpowiedniego, dostosowanego do ich potrzeb i wiedzy komunikatu.


Segmentacja baz odbiorców

Zarządzamy bazami odbiorców, tak by właściwie personalizować wysyłkę e-maili. Jesteśmy pewni, że tylko odpowiednio dobrana baza, może przynieść korzyść w postaci zapytania ofertowego, które nie miałoby miejsca, gdybyśmy kierowali nasze kampanie do osób, niebędących zainteresowani naszymi produktami lub usługami.



W JAKI SPOSÓB REALIZUJEMY E-MAIL MARKETING



Tworzenie e-mail newslettera

Projektujemy angażujące kampanie e-mail marketingu dzięki intuicyjnym i zaawansowanym narzędziom. Gwarantujemy, że każda Twoja kampania charakteryzować się będzie profesjonalnym wyglądem oraz zaawansowaniem technicznym.


responsywny_email_newsletter


skuteczna_kampania_email_marketing


Wysyłka kampanii e-mail i gwarancja dostarczenia

Nie ma dla nas znaczenia na jakie urządzenia wysyłamy nasze e-maile. Wszystkie przygotowywane szablony są responsywne, dostosowujące się do urządzeń na których są wyświetlane.
Każdą naszą kreację e-mail marketingową zapisujemy w chmurze, co daje nam do nich dostęp z każdego miejsca i w każdym momencie, mogąc tym samym powtórzyć w każdej chwili ich wysyłkę do dobranej grupy docelowej.
Po każdej wysyłce sprawdzamy raporty i statystyki z konwersji, dzięki temu jesteśmy w stanie odpowiednio modyfikować szablony, poddawać je kolejnym testom skuteczności A/B.




A/B testy

Testy A/B pomagają nam wybrać najbardziej odpowiednią formę wysyłanych maili. Przeprowadzane cząstkowe testy na wybranej do tego celu grupie docelowej odpowiadają nam na pytania o słuszności danego wyboru. Testy dają nam także odpowiedź, jaka grupa odbiorców lepiej postrzega dany szablon wysyłanej wiadomości. Dzięki temu możemy odpowiednio dobierać układ i treść wiadomości.


testy_ab_email_marketing


monitoring_kampanii_email_marketing


Monitoring kampanii

Oferujemy naszym Klientom stały wgląd w skuteczność prowadzonych dla nich kampanii e-mail marketingowych. Gwarantujemy przejrzystość, dostępność i integralność udostępnianych danych, tak by nasi Klienci mogli w każdym momencie weryfikować efekty naszej pracy.





4lata
Prowadzenia kampanii e-mail marketingowych


52
Zrealizowane projekty


5tysięcy
E-maili wysłanych/ miesiąc


80
Zaprojektowanych szablonów




Opinienaszych Klientów


W swojej ofercie mamy szeroki wachlarz usług związanych z takimi obszarami, jak projektowanie stron i sklepów internetowych pod kątem SEO oraz zgodnie z najwyższymi standardami użyteczności i przyjazności użytkownikom, Pay Per Click (AdWords), marketing afiliacyjny, audyty stron internetowych, optymalizacja mediów społecznościowych czy prowadzenia spersonalizowanych kampanii e-mail marketingu.


  • Zleciliśmy firmie Penguinbehaviour przygotowanie kreacji reklam e-mailowych i się nie zawiedliśmy. Profesjonalnie przygotowane wizualizacje graficzne i kompleksowa obsługa baz odbiorców. Dodatkowo co miesiąc otrzymujemy raporty z realizacji. Polecamy tą firmę, jako skutecznego partnera biznesowego

    Michał Wilczyński
    Michał Wilczyński
    ZETA - Dotacje i projekty finansowe
  • Dzięki kampaniom e-mailowymi dotarliśmy do nowych rynków, co umożliwiło nam pozyskanie nowych Klientów. Pracownicy Penguinbehaviour to godni polecenia fachowcy.

    Małgorzata Wrońska
    Małgorzata Wrońska
    Exova BM TRADA


Zamówdarmową wycenę


Imię i nazwisko*

Nr tel.*

Twój e-mail*

Adres Twojej strony www

W czym możemy Ci pomóc?

 


Wyślij