Optymalizacja współczynnika konwersji

W marketingu internetowym optymalizacja współczynnika konwersji, jest metodą zwiększania odsetka użytkowników odwiedzających stronę internetową wraz z dokonaniem sprecyzowanego przez nas celu (może to być zapisanie do newslettera, pobranie pliku, dokonanie zakupu) minimalizując przy tym koszty.
Optymalizacja współczynnika konwersji jest procesem ciągłym, powinna być poddawana ciągłemu doskonaleniu. Taka forma optymalizacji szybko zyskuje na popularności, ponieważ jest postrzegana jako sposób na zwiększenie zysków ze sprzedaży bez podnoszenia kosztów na swoją reklamę online.



optymalizacja_konwersji


Czym jest konwersja?

Konwersja jest działaniem użytkownika (Twojego potencjalnego Klienta), w wyniku skierowanej do Niego kampanii reklamowej. Konwersją może być zatem:

Zakup


Przejście na wybraną podstronę


Rejestracja


Pobranie pliku/ dokumentu


Polecenie innej osobie


Kliknięcie w link


co_to_jest_konwersja



Czym jest optymalizacja współczynnika konwersji?

Współczynnik konwersji jest sztuką optymalizacji która prowadzi do generowania coraz większej liczby klientów z grupy docelowej na której nam najbardziej zależy. Optymalizacja konwersji sprawia, że klienci mogą chętniej korzystać z naszych usług.
Dzięki optymalizacji i poprawie współczynnika konwersji możemy zwiększyć realizację naszych celów biznesowych, nie zwiększając jednocześnie budżetu na cele promocyjne swojej widoczności online.



Jak zoptymalizować współczynnik konwersji?


Użyteczność serwisu

Zwiększenie bazy Klientów i podniesienie współczynnika konwersji dzięki zgodnemu z zasadami użyteczności serwisowi www

1

Optymalizacja treści

Tworzymy zoptymalizowane treści na strony internetowe i landing pages, które mają zachęcić potencjalnych Klientów do zachowania na którym nam zależy

2

Optymalizacja serwisu

Kładziemy szczególny nacisk na optymalizację zarówno strony głównej, jak i podstron tematycznych. W branży eCommerce istotne jest doskonalenie całego procesu zakupowego

4

Testy A/B

Zapewniamy naszym Klientom zaawansowane testy A/B mające wyłonić najlepsze rozwiązania względem sprecyzowanych obszarów na stronie internetowej, e-sklepie czy landing page

5


Jak działamy

  • Musimy poznać Twoją firmę i Twoje cele biznesowe, dzięki czemu będziemy w stanie określić najlepszą strategię będzie dla optymalizacji współczynnika konwersji.
  • Optymalizując współczynnik konwersji dzięki testom A/B opartych na szczegółowych danych i dalszemu ulepszeniu UX, jesteśmy w stanie stale doskonalić współczynnik konwersji, co powinno skutkować rozwojem organizacji oraz zwiększaniem zysków.
  • Analizujemy wyniki z naszych badań i testów, aby zrozumieć, czy postawione przez nas założenia są słuszne. Jeśli wyniki statystyczne zostały osiągnięte, a nasza hipoteza jest poprawna, skutecznie wspieramy proces sprzedaży oraz rozwój online naszych Klientów.


metody_optymalizacji_konwersji



Opinienaszych Klientów


W swojej ofercie mamy szeroki wachlarz usług związanych z takimi obszarami, jak projektowanie stron i sklepów internetowych pod kątem SEO oraz zgodnie z najwyższymi standardami użyteczności i przyjazności użytkownikom, Pay Per Click (AdWords), marketing afiliacyjny, audyty stron internetowych, optymalizacja mediów społecznościowych czy prowadzenia spersonalizowanych kampanii e-mail marketingu.


  • Pracownicy Penguinbehaviour pokazali nam, jak powinna wyglądać profesjonalnie przygotowana kampania AdWords. Przeprowadzali wielokrotnie testy na wybranej grupie odbiorców. Dokonali zmian w naszej widzialności w internecie, dzięki czemu kilkukrotnie zwiększyliśmy zyski.

    Magdalena Sokołowska
    Magdalena Sokołowska
    Aquila Capital Investment
  • Wrocławska agencja internetowa Penguinbehaviour zoptymalizowała naszą działalność w internecie, dzięki czemu zwiększyliśmy świadomość o naszej marce u użytkowników internetu. Zmniejszyliśmy koszty wydawane na reklamę, ale jednocześnie otrzymujemy więcej zapytań ofertowych na nasze usługi.

    Małgorzata Wrońska
    Małgorzata Wrońska
    Exova BM TRADA


Zamówdarmową wycenę


Imię i nazwisko*

Nr tel.*

Twój e-mail*

Adres Twojej strony www

W czym możemy Ci pomóc?

 


Wyślij