Czym jest E-commerce Marketing

E-commerce marketing to zestaw podejmowanych działań w internecie mających na celu przekonanie użytkownika do zakupu konkretnych produktów lub usług na danej platformie sprzedażowej.
Sprawny zespół e-Commerce marketingowy posiada interdyscyplinarną wiedzę z zakresu Social Media, pozycjonowania w wyszukiwarkach internetowych, PPC, grafiki i reklamy graficznej, e-mail marketingu oraz kreowania pozytywnego wizerunku marki.



ecoomerce_marketing_wroclaw


Nasze usługi


Pozycjonowanie (SEO) dla e-Commerce

Poprowadzimy kampanie SEO dla Twojego biznesu e-commerce, które zapewniają wysoki zwrot z inwestycji (ROI), powodują długoterminowe zyski w postaci widoczności w wyszukiwarkach internetowych w TOP10 (wiemy, że niewielki procent użytkowników przechodzi na drugą stronę wyszukiwania).

Dowiedz się więcej


Zarządzanie kampaniami PPC dla e-Commerce

Pokierujemy kampaniami efektywnościowymi PPC dla Twojego biznesu. Dostosujemy i zoptymalizujemy indywidualnie do Twoich potrzeb i wymagań kreacje zarówno w sieci wyszukiwania, reklamowej, jak i remarketingu. Zwiększaj sprzedaż dzięki płaceniu za realne kliknięcia!

Dowiedz się więcej


Kampanie w mediach społecznościowych

Kierujemy kampaniami sprzedażowymi
w mediach społecznościowych (m.in. Facebook Ads) oraz zarządzamy firmowymi profilami naszych Klientów skutecznie budować profesjonalny wizerunek organizacji, realizującej swoje działania
w sposób nastawiony otwarcie do Klienta.

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ



Pozycjonowanie (SEO)

Search engine optimization, lepiej znane jako SEO, to jedna z kluczowych części e-Commerce marketingu. Efekty pozycjonowania są możliwe dzięki skutecznym działaniom onsite (optymalizacja pod kątem wyszukiwarki) oraz offsite (m.in. linkbuilding i content marketing). Obecność na najwyższych miejscach wyszukiwarki daje realne możliwości zwiększania ruchu na naszej stronie www – co za tym idzie, może mieć to wpływ na zwiększenie sprzedaży naszego biznesu.

Czytaj więcej o SEO
seo_dla_sektora_ecommerce


adwords_dla_sektora_ecommerce


Pay-per-click

PPC (w wyszukiwarce Google – reklama AdWords) jest drugą oprócz SEO, najważniejszą formą promocji w wyszukiwarce. Tak samo jak pozycjonowanie opiera się o frazy kluczowe wpisywane przez użytkowników, z tą różnicą, że reklamy AdWords są płatne przez reklamodawców (polegając m.in. na: ustalaniu stawek za kliknięcie w systemie AdWords, częstotliwości wyświetlania, grupie docelowej, której chcemy wyświetlać reklamy, czy dopasowaniu słów kluczowych do zapytania użytkownika). Dla sektora eCommerce, kampanie PPC powinny być stawiane na równi z innymi formami reklamy – tylko synergia działań, przyniesie zakładany poziom sprzedaży, brak któregoś kanału lub jego niedostateczne wykorzystanie, może spowodować, że w lejku sprzedaży wystąpić mogłaby luka.

Czytaj więcej o AdWords


Social media marketing

Social media marketing to sprawne komunikowanie się z obecnymi i potencjalnymi Klientami za pomocą dostępnych platform i serwisów, w tym i prowadzenie kampanii sprzedażowych dzięki dostępnych na nich systemach przeznaczonych dla reklamodawców. Aktywność branży eCommerce w mediach społecznościowych może w znaczący sposób wpłynąć na przyciągnięcie nowych Klientów – akcje promocyjne, obniżki i rabaty na towary, bądź usługi, jak również jest znaczącym ułatwieniem budowania wizerunku.

Czytaj więcej o Social Media Marketingu

social_media_dla_ecommerce



tworzenie_reklam_graficznych_adwords



Display advertising

Reklamy graficzne (display) dla mniejszych organizacji branży eCommerce może wydawać się skomplikowane, ale z doświadczenia wiemy, że jest bardzo opłacalne, dlatego warto w swoich działaniach marketingowych rozważyć i taką formę promocji. Tym bardziej, że możemy w łatwy sposób zaprezentować nasz produkt – nic lepiej nie “opisze” naszego wyrobu, niż idealnie dobrana grafika.
Ponadto prowadząc kampanie banerowe w dopasowanych tematycznie blogach, forach czy serwisach branżowych, możemy zaprezentować swoje produkty lub usługi osobom, będącym najbardziej zainteresowanym.






Opinienaszych Klientów


W swojej ofercie mamy szeroki wachlarz usług związanych z takimi obszarami, jak projektowanie stron i sklepów internetowych pod kątem SEO oraz zgodnie z najwyższymi standardami użyteczności i przyjazności użytkownikom, Pay Per Click (AdWords), marketing afiliacyjny, audyty stron internetowych, optymalizacja mediów społecznościowych czy prowadzenia spersonalizowanych kampanii e-mail marketingu.


  • Dzięki skutecznemu pozycjonowaniu i promocji w płatnych reklamach AdWords, nasze e-szkolenia z zakresu zaawansowanego planowania jakości zwiększyły swoją sprzedaż o kilkadziesiąt procent. Polecamy Penguinbehaviour jako ich zadowoleni Klienci.

    Renata Galej
    Renata Galej
    Wiceprezes Zarządu - AQP


Zamówdarmową wycenę


Imię i nazwisko*

Nr tel.*

Twój e-mail*

Adres Twojej strony www

W czym możemy Ci pomóc?

 


Wyślij