Link building jest procesem pozyskiwania wartościowych linków z różnych źródeł (m.in. blogi, fora internetowe, media społecznościowe, artykuły eksperckie, serwisy z opiniami, serwisy dziennikarstwa obywatelskiego, katalogi stron) prowadzących do Twojej strony internetowej. Dbamy o jakość, a nie ilość linków. Cały proces pozycjonowania traktujemy jako budowanie Twojego biznesu online w długiej perspektywie czasu, dlatego też każde miejsce w którym umieszczamy link weryfikujemy pod kątem zbieżności treści, jak i zaufania względem wyszukiwarki.
Dbamy o dywersyfikację linków prowadzących do Twojej strony, dlatego utrzymujemy własne zaplecza eksperckie, służące do pozycjonowania stron naszych Klientów. Zapewniamy, że każdy nasz Klient dysponuje oddzielnymi serwisami, pod konkretne branże. Aktywnie i stale prowadzimy swoje działania SEO na stronach zapleczowych, którymi mogą być np. blogi, agregatory treści, serwisy opiniotwórcze oraz inne wartościowe formy umożliwiające link building. Każdy serwis zapleczowy jest pozycjonowany pod konkretne dla każdego Klienta frazy kluczowe, które przenoszą ruch i moc dla domen głównych naszych Klientów.
Gwarantujemy stałe efekty naszych działań, linki przenoszą trwale moc pozycjonowania wpływając na wysokie pozycje Twojej strony www, co może przekładać się na zwiększony ruch, a tym samym na możliwość pozyskiwania nowych kontrahentów, czyli zwiększenia sprzedaży Twoich produktów lub usług. O nasze serwisy zapleczowe dbamy równie mocno co o główne serwisy branżowe, co daje nam przewagę nad konkurencją, gdzie często można dostrzec spamowe działania i umieszczanie znacznej ilości niskiej jakości linków.
Na bazie informacji od naszych Klientów opracowujemy strategię
i weryfikujemy m.in. Twoje cele biznesowe, co chcesz osiągnąć dzięki pozycjonowaniu. Wtedy też analizujemy widoczność Twojej konkurencji pod kątem SEO.
Przeprowadzamy analizę strony www i wszelkich działań pozycjonowania, jakie do tej pory miały miejsce, względem Twojej strony. Tworzymy szczegółowy raport z audytu, wskazujący blisko 100 wskaźników (Twojej strony www) poddanych analizie.
Po analizie danych, przygotowujemy listę słów kluczowych, dopasowanych indywidualnie dla każdego Klienta, pod konkretny typ działalności.
Dostosowujemy Twoją stronę www do wymagań wynikających z opracowanej strategii pozycjonowania.
Na tym etapie trwają prace onsite (na stronie www), wtedy też wdrażamy postanowienia audytu SEO.
Umieszczamy linki mające moc pozycjonującą
w wyselekcjonowanych, wysokiej jakości dla wyszukiwarki miejscach
w całym internecie.
Stale monitorujemy pozycje Twoich fraz kluczowych
w wyszukiwarce. Monitorujemy zmiany zachodzące
w wyszukiwarce, a naszą strategię dostosowujemy do aktualnych warunków działania wyszukiwarki.
Nasi eksperci ds. SEO od technicznych metod pozyskiwania wartościowych linków, stale doskonalą swoje umiejętności, biorąc udział w najważniejszych konferencjach, szkoleniach i spotkaniach branży SEO.
Już teraz zadbaj o Twoją widoczność online!
Klasyczne pozycjonowanie polega na wyborze ogólnych fraz kluczowych o dużym współczynniku konkurencyjności, dając ogromy ruch na Twojej stronie internetowej. Sprawne pozycjonowanie fraz ogólnych może wypromować Twój biznes do TOP-ów w wyszukiwarce, zwiększając rozpoznawalność Twojej marki, natomiast duże firmy mogą umocnić swoją pozycję w wynikach organicznych.
Taka forma pozycjonowania najczęściej jest bardziej czasochłonna (z racji sporej konkurencji pozycjonującej identyczne frazy kluczowe), niż pozycjonowanie “long tail”.
Polega na pozycjonowaniu mocno szczegółowych fraz kluczowych (zawierających nieraz po 5 lub więcej wyrazów w sobie). Frazy “long tail” z racji swojego rozbudowania i dużej szczegółowości są znacznie rzadziej wyszukiwane przez użytkowników internetu, co daje ich mniejszą konkurencyjność. Niewątpliwą korzyścią tego typu pozycjonowania jest, że dzięki niemu użytkownik trafia na strony www i może natychmiast dokonać konwersji – z racji odnalezienia konkretnego produktu, bądź usługi na której mu zależało, bez konieczności selekcji ogólnych informacji. Przez dużą ilość słów kluczowych „long tail” (ok 70% wszystkich zapytań do wyszukiwarki zwiększamy szanse danej strony internetowej na wyświetlenie w wynikach na konkretne zapytanie zainteresowanego Użytkownika). Należy mieć szczególną uwagę na wysoką konwersję z używania słów kluczowych „long tail”. Dzięki nim przedsiębiorstwa generują największy ruch na stronach i sprzedaż (dane wskazują, że blisko 90% zysków w branży internetowej pochodzi dzięki tego typu zapytaniom).
Naszym zadaniem jest uzyskanie i utrzymywanie jak najwyższych miejsc w wynikach organicznych dla wybranych fraz kluczowych naszych Klientów. Względem każdego Klienta merytorycznie odpowiadamy na wszelkie pytania związane z pozycjonowaniem. Fachowo doradzamy przy wyborze optymalnych fraz kluczowych. Dodatkowo w cenie pozycjonowania stron internetowych, przeprowadzamy gruntowną i szczegółową optymalizację pod kątem SEO.
Dzięki SEO pomożemy Ci osiągać zaplanowane cele biznesowe oraz rozwijać sprzedaż wyrobów lub usług!
W swojej ofercie mamy szeroki wachlarz usług związanych z takimi obszarami, jak projektowanie stron i sklepów internetowych pod kątem SEO oraz zgodnie z najwyższymi standardami użyteczności i przyjazności użytkownikom, Pay Per Click (AdWords), marketing afiliacyjny, audyty stron internetowych, optymalizacja mediów społecznościowych czy prowadzenia spersonalizowanych kampanii e-mail marketingu.